Presiden YKSNS

Presiden YKSNS
Muhammad Adnan Abdullah, PJK
Wednesday, March 9, 2011

KAMI DENGAR, KAMI TAAT SIRI 1/2011

Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan akan menganjurkan Program Kami Dengar, Kami Taat Siri 1/2011 pada 17 Mac hingga 19 Mac 2011 bertempat di Kompleks Masjid Tok Muar, Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Program 3 hari 2 malam ini terbuka kepada mereka yang berusia di antara 13 tahun hingga 17 tahun. Program KDKT ini akan berusaha untuk menerapkan nilai-nilai murni dan akhlak mulia supaya menjadi idaman dan ikutan para remaja selain mengisi kekosongan waktu cuti sekolah.

Selain daripada itu, KDKT juga akan menjadi Sukan Paint Ball War Game sebagai asas dalam pembentukan kerja berpasukan, semangat tolong menolong termasuk perasan dan kesediaan berkorban di kalangan remaja. Lebih daripada itu, latihan kepimpinan juga menjadi teras kepada program KDKT.

Para ibu bapa disyorkan supaya mengambil peluang ini untuk menghantar anak-anak mereka. Silalah daftar dengan menghubungi 06-4810092 atau 012 972 3848. Tiada yuran penyertaan cuma yuran komitmen RM10.00 dikenakan. Pelajar akan melalui sesi latihan asas kawad kaki, mengambil bahagian dalam War Game, LDK, Latihan Pidato dan Debat. Peserta juga akan diberikan Sijil Penyertaan dan Keahlian Kelab Paint Ball secara percuma. 

0 comments:

Post a Comment


Followers