Presiden YKSNS

Presiden YKSNS
Muhammad Adnan Abdullah, PJK
Friday, October 22, 2010

Doa Selamat dan Kesyukuran Saudara Baru

Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan dengan kerjasama Majlis Agama Islam Negeri Sembilan dan Pusat Dakwah Islamiah, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam NS akan mengadakan Program Doa Selamat dan Kesyukuran demi meraikan saudara baru yang kembali ke agama Islam dalam bulan Jun hingga Sept 2010.

Selain doa selamat, majlis ini juga akan meraikan beberapa orang saudara yang lahir dalam bulan Okt 2010. Dijangka seramai 20 orang saudara baru bakal mengambil bahagian dalam program tersebut. Program juga akan turut menyaksikan penglibatan NGO dan pendakwah bebas serta beberapa tokoh saudara baru yang dah lama turut menyampaikan ucapan penghargaan dan alu-aluan termasuk berkongsi pengalaman keislaman mereka.

Majlis akan diserikan lagi dengan kehadiran Y Bhg Ustaz Zainal Said daripada Majlis Agama Islam Negeri Sembilan, Y Bhg Ustaz Mohd Fitri bin Abdullah, Pendakwah Bebas dan Ustaz Kamil Hashim Penceramah Jemputan. Program akan bermula selepas Isyak (8.30 malam) walaupun para tetamu dijangka tiba sebelum maghrib.

Selain NGO, jiran sekitar juga turut dijemput dengan harapan untuk menjadi pertemuan mesra dan menjalin silaturrahim.

Kehadiran dan penglibatan tuan/puan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

0 comments:

Post a Comment


Followers